Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

It's alive

Av Madde - 27 augusti 2011 16:30


Har vart extremt mycket nu dom sista veckorna

På en och samma vecka pajar mobilen och Tv:n...

Det blir heller ingen mer arbetsprövning på det företaget där jag vart

men så är det ju med mindre företag, saker och ting kan ändras snabbt och detta har ingenting med att dom inte var nöjda med mig utan helt andra anledningar

Allt har kommit samtidigt och som vanligt en massa kaos

som jag inte vill skriva något om här

Så jag har inte haft ork alls till att uppdatera eller besökt några av er

 


Det har vart en massa utställningar och har fått bilder av Pernilla på henne och

Akira från Utställningen i Norrköping

Resultatet blev VG i bruksklass


Idag har dom vart i Ängelholm med resulatet

Exellent med CK


Nu går åskan här så det är dags att logga ut


   




 
 
Ingen bild

Peter

27 augusti 2011 20:38

Hej.

Hur mår Nova? Skulle vara roligt om du la ut lite fler bilder på henne.

mvh
Peter (Novas gamla husse)

 
Ruth

Ruth

27 augusti 2011 21:45

Pernilla är så duktig med sina hundar både när det gäller bruks och utaställningar, otroligt aktiv.
ETT STORT GRATTIS ! Trist när allt går åt skogen samtidligt, men hoppas det reder upp sig för dig.
Ha en fin helg !
Kram Ruth

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards