Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Vilken pärs...........

Av Madde - 15 oktober 2011 11:45


Dom sista 2 veckorna är nog dom värsta jag vart med om

Önskar inte ens min värsta fiende detta


Var iaf in på lungröntgen i onsdags och bilderna såg bra ut

var ner till VC och lämnade nya blodprover och åkte på en rejäl magsjuka

Allt på en gång.... Men nu börjar jag äntligen piggna till lite

Är fortfarande genom förkyld och slemmig men på bättringsvägen


Bjuder på en bild som jag "snott" av Pernilla



En vacker höstbild på Akira och Filou




 
 
Ruth

Ruth

15 oktober 2011 12:27

Tror baske mig att det var du som smittade mig, det har gått i ett med skit här också. Tur att röntgenplåtarna var bra. Mitt huvud känns som en potta utan hål, allt samlas där inne, hur mycket jag en snyter så finns det alltid mera. Orkar snart inte med det här. Nu blir det till att bygga upp imunförsvaret igen med E-vitamin i omgångar. Hoppas du snart är frisk också.
Ett fint foto på fina hundar.
Kryapådigkramar !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Pernilla, Akira & Filou

Pernilla, Akira & Filou

20 oktober 2011 18:38

Hoppas du kryar på dig snart! aldrig roligt att vara dålig..
men den fina höstbilden på Filou och Akira piggade upp dig lite va? ;)

http://www.akiraqueen.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards