Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Det har vart lite mycket

Av Madde - 13 januari 2012 11:19


Vart ska jag börja..

Bilen har krånglat, den ville inte ladda som den ska så Tomas har bytt kolen i den och

Robin fixade avgassystemet och laddade upp batteriet

Nu är den ny besiktad och glad i hågen så hade jag den upp till centrum igår

Efter att jag tankat den och skulle starta så va den sten död

Typiskt min otur och jag var helt hundra på att jag skulle behöva köpa ett nytt batteri

Fick start hjälp iaf och körde den direkt hem

När Tomas kom så starta den direkt, han var ute och åkte med allt påslaget

fläkten, sterion, rövvärmen osv, och startade den nog 40 gånger utan problem

Nu är det ju ingen ny bil och Tomas har berättat att jag måste varva den rejält när den ska startas

Så där hade vi det enkla felet, jag måste varva den mer


Fick ett mail av Anna att hon inte kunde ha kvar Clazzic längre

så han blir omplacerad igen, hoppas verkligen att det ska gå bra för han är ju en tuff och stor kille


Så har det vart en hemsk väntan för Linda och Nova

Novas korsband gick av för ca 5 veckor sen och hon blev opererad först igår på Strömsholm

att det tagit sådan tid beror på att hon höll på att förblöda efter att hon op. bort livmodern förra året

så dom misstänkte att hon hade nån typ av blödarsjuka. Massor med prover har tagit som

skickats till bla Tyskland samt att en del har kommit bort

Men proverna såg bra ut och operationen har gått bra

Man har ju vart lite nervös för hon är ju ändå 7,5 år "fast betersig som en valp"

Är oerhört glad för Linda och hennes familjs skull

Nova är ju hennes allt

 


*Klickbara bilder*
 

       
Vackra Runezzaz Anova Adelle


 
 
Linda & Nova

Linda & Nova

15 januari 2012 17:44

Hoppas det ordnar sig med bilen! Så skönt att vara hemma, men fröken Kluns har väldigt ont. Inte så konstigt kanske efter TPLO:n...Vi är hemma i tryggt förvar och Nova skickar en stor blöt puss till dig! <3 Kram!!

http://anovaadelle.se

 
Emelie

Emelie

16 januari 2012 19:48

Fruntimmer å bilar sa dom va ;-)
Men visst är det helt fantastiskt att allt gått så bra med Nova! Hoppas nu att det onda lägger sig och dom kan rehabilitera henne sakta men säkert.
Kram

http://finarossinas.bloggplatsen.se

 
Pernilla, Akira & Filou

Pernilla, Akira & Filou

18 januari 2012 04:21

Såå härligt att det slutade bra för lilla Nova klunsan. O det känns ju helt underbart med statestiken du satt upp på Runezzaz A kull att samtliga i kullen är välmående över 7,5år. vilket oxå betyder att dom håller på att höja snittåldern för berner i detta nuläge :) Hoppas hela gänget får leva lääänge!!
Akira hälsar så gott till gammelmatten att hon hållet läget här o är som vanligt en högröstad polis ;)

http://www.akiraqueen.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards