Runezzaz Blandade Blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Madde - 11 juli 2012 13:15


Ja nu är det en evighet sen sist jag uppdaterade bloggen

Har haft fullt upp och knappt suttit vid datorn alls under sommaren


Jag är kvar på Iris Hadar och ska få va det fram till december

Trivs verkligen kanon där och skönt att det inte blir nåt uppehåll när jag äntligen kommit igång


Har ju fått ny medicin som jag är jätte nöjd med men började med Champix

"sluta röka tbl" och har dom sista veckorna inte alls mått bra

hemska biverkningar och var riktigt nere så nu måste jag sluta med dom men ska göra allt för att inte röka igen


På midsommar var vi bjudna till Marie och Tomas i Forshaga

Det blev en väldigt lyckad dag och kväll

Vi fixade midsommarstången åt och drack gott och hade tur med vädret

Tror vi var runt 20 personer, mina syskon + syskonbarn, Tomas och Evelina samt Tomas föräldrar


Har fått mig nya glasögon äntligen, dom var inte billiga men underbara att ha på sig

så nu ser jag mycket bättre


Nåt tråkigt som hänt är att Zinghaz har lämnat oss efter en tids sjukdom

Han skulle fyllt 8 år nästa månad

Det har vart en svår tid för hans ägare Linda och Mattias med familj

Berner är ju tyvärr ingen frisk ras med en låg medelålder


*Klickbara bilder*


     



Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards