Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Ett tips

Av Madde - 12 januari 2013 15:47


Här kommer ett tips nu när halkan blir värre för våra små hundar

Det heter Sock-Stop och finns att köpa i olika tygbutiker och på denna sidan

skapamer.se


Man gör typ sin egen "halk sockor"

Biggis ena par skor har gummi sula och är väldigt halkiga just nu

Duttade på medlet första gången men då släppte det så jag hade på hela sulan och då funka det

Har även haft det på hennes Paws som också blir halkiga.

Väldigt enkelt   


*Klickbara bilder*


       



 
 
Ruth

Ruth

19 januari 2013 19:21

Smart med dessa gummiytorna, kanske något för inne sockor också, skal kika in på den länken där man kan köpa detta, tack för tipset.

Vi har haft en kylig natt för att vara här nere -16* och nu 11* tror vi tog med oss kylan från Värmland, ett litet vitt täcke på ca. 4 cm ligger på marken, glad om kylan håller i sig så vi får behålla det lilla vita som finns.

Det finns alltid något att pyssla med på dagarna så sysslolös är man inte, finns det en stund över så har jag min stickning som har legat och vilat under flera månader.

I kväll blir det ”Stjärnorna på slottet” tror det är det jag skall egna min TV-kväll åt, inget annat frestar mig tror jag, skall titta på Play, har missat Antikrundans senaste program, det är ett program jag gillar.

Ha en fortsatt fin helg / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards