Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Massor med nya bilder igen

Av Madde - 23 mars 2013 12:57


Nu har Kajsa vart här i 3 veckor och det går bättre för var dag

Och självklart är det ju mammas tjej


Nu är hon ju ganska högljudd dam, hon kommer ju från en kennel
Baronezza var likadan när hon flyttade till mig


Min hemsida har fått nytt liv och ny adress: www.runezzaz.se Hoppas att ni gör ett besök
och skriv gärna några rader i gästboken

Så i onsdags när Jennie fyllde år så gick det över förväntan   

Inte mycket skäll och nyfiken och hälsade på alla som var här


Denna damen är inte lätt att ta kort på men här kommer en hel hög


 


*Klickbara bilder*


                                       


 
 
Ruth

Ruth

26 mars 2013 16:04

Här har det hänt saker, grattis till Kajsa, nu har Biggi fått en kompis, vad tycker hon om det. Så det är planerat valpar redan till sommaren, kuligt.
Många fina foton på dem små . Grattis till dina 2 hundar.
Kan stolt meddela att jag har inte rökt sedan i början av februari, men suget är inte borta, hoppas jag inte faller tillbaka i ormgropen. En härlig vårdag här uppe i Värmlands-skogarna, mycket snö, vitt och vackert. Fin är även din hemsida.
Kram och tack för kommentaren hos mig / Ruth.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards