Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Fullt upp

Av Madde - 15 september 2009 16:35


Ja sista tiden har det vart mycket... som vanligt

Provtagningar, läkarbesök mm och inte blir det lugnare framöver

Imorgon ska jag äntligen iväg på första mötet på NPUT Har ju fått vänta på i 2 år

Andra mötet blir på fredag och då ska jag även till min läkare på psykiatrin

Hoppas på att jag får lite svar på alla blodprover då


Tisdag nästa vecka är det möte med AF och F.kassan igen..

Då ska jag äntligen få svar på om jag får fortsatt sjukersättning osv

Kan lova att jag är nervös


Fick mail av Lottiz idag som berättade att Ceer-ezz

var hos veterinären och blev kastrerad

så nu hoppas vi att dom får lite lugn och ro bland alla

goda dofter från tjejerna runt om Tungan ute


Vill passa på att gratulera Bonzo, Pernilla och Fredrik som blivit hus ägare!

Äntligen hittade ni rätt



  

Ceer-Ezz är lite törstig


  

Snygga Bonzo


  

Bonzo


  

Bonzo och polaren Sudden



 
 
Pernilla o Bonzo

Pernilla o Bonzo

16 september 2009 08:53

Håller tummarna för dig nästa vecka!!!

O tack snälla du, det blev så fint med "toppen" på bloggen :)

Klart det ska bli kul med nytt kök... men tror jag är lite bekväm av mig :)

Kramar
Pernilla o Bonzo

http://bonzo.bloggagratis.se

 
Carina & Boris

Carina & Boris

16 september 2009 15:26

Får hoppas det löser sej med allt.

Bonzo ser verkligen fin ut, en riktig gullunge.

Kram kram

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards