Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Bio idag

Av Madde - 26 september 2009 21:37


Igår kväll var jag hemma hos mamma och käkade lite mat

Schnitzel och stekta kantareller.. mums


Idag var jag, Jennie, Tomas och Evelina på bio

vi såg filmen G-Force. Den va riktigt bra och rolig

Ikväll pratade jag med min vän Carina

En människa som ligger mej varmt om hjärtat och som jag

tyvärr pratar allt för sällan med nu för tiden


Annars denna veckan så har jag vart oerhört trött

Skulle kunnat sova 24 timmar om dygnet men jag har väl haft

några timmars sömn att ta igen efter dom sista veckorna


Idag avslutar jag med en bild på Nova


  



 
 
Carina

Carina

26 september 2009 21:59

Tack för en trevlig pratstund och tack för tipset om skräckfilmen... hehe. Vet inte om jag behöver titta på en sådan film just nu... Söt kisse, just nu har även vi några sådana damtussar här vi också.

Önskar dej en fortsatt trevlig helg

Kramen Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
Ruth

Ruth

27 september 2009 22:16

Kan inte komma ihåg när jag var på bio senast, känner inget behov, det är ju filmer hela tiden på TVn. Men att stirra på stora duken är ju en upplevelse bara det. Sov när du kan, då behöver du det säkert. Sött foto på Nova.
Sov sõtt och dröm gõtt !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Pernilla o Bonzo

Pernilla o Bonzo

28 september 2009 23:09

Husse hälsar o tackar!
Ja, kul det där med skor :)

Finns lite nya bilder i bloggen på snyggingen nu!!

Kramar
Pernilla o Bonzo

http://bonzo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards