Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

Gamla bilder

Av Madde - 10 oktober 2009 23:18


Var och bläddrade på gamla sidor jag vart medlem i och hittade gamla bilder

Tur att man lägger ut bilder på nätet ibland så att dom finns

kvar när datorn kraschar osv.. Börjar verkligen sakna att ha en hund nu


Jag bara måste få berätta att jag fick visa leg

när jag köpte cigg i torsdags ;)

Inte dåligt när man är 35 år... Jag tackade självklart killen i kassan

 




Rydbokulles Baronezza och Cezzan



Cezzan


  
Rydbokulles Baronezza


 
Runezzaz Alizia Uniqe "Liza"


  
Runezzaz Alizia Uniqe "Liza"


   
Runezzaz Anjelita Pazzion "Anji"



 
 
patrik

patrik

10 oktober 2009 23:36

Jätte fina bilder ju:D

http://putteisback.blogg.se

 
Pernilla, Akira och Sweety

Pernilla, Akira och Sweety

11 oktober 2009 04:09

Åh :) några av mina gamlna bilder :) gillar den på cezzan, hon va allt bra trött där på a-kullens valp träff :)

brännde inte jag nån skiva till dig nån gång oxå med massvis med bilder? eller har den försvunnit i alla flyttar?

http://www.akiraqueen.com

 
Ruth

Ruth

11 oktober 2009 09:53

I dag är det nostalgi så det förslår. Minns mycket väl alla dessa fina foton, kul med ett återseende.
Ha en fin söndag
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

11 oktober 2009 21:27

Det är roligt att sitta och bläddra i gamla foton. Man blir allt lite nostalgisk då det dyker upp foton man glömt bort att de fanns. Eller kanske hitta kort som man tror är borta för evigt.
Har du förlorat foton på dina hundar så efterlys dem på nätet. Det finns alltid någon som har lite godsaker att dela med sig av.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Carina

Carina

15 oktober 2009 09:25

Tur du har hittat lite fina bilder på dina vovvar. Ett tips... hehe! Fråga Pernilla hon är min fotoback up.

Många kramar Carina

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards