Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 20 december 2009

4:e Advent

Av Madde - 20 december 2009 19:15


Redan 4:advent.. Dagarna bara rullar iväg

I fredags var vi på en ny öppnat krog här i Kil för att fira att min

lilla syster Helena fyllde 18 år

Det är en gammal polare och hans barn som öppnat Chillin

Kan lova att maten var kanon och det var inte speciellt dyrt heller

Det har vart restaurang och diskotek där tidigare, dom sista som hade stället

blev inte långvariga men det var ett populärt ställe förr   

och jag hoppas verkligen att det kommer att gå runt nu

Dom ska bla ha en Rockbar på 2:a våningen   

och köra med olika teman som Hårdrocks kväll, Frank Sinatra osv osv


Annars har det vart fullt upp med julklapps handling och möten

Nu ligger jag hemma och är magsjuk och det är då inte roligt....






 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

20 december 2009 22:20

Tack för julkortet !
Här i stugan är det lugnt och fridfullt, ingen julstress, jag hinner. Hoppas du fick en fin 4:e Advent. Att vara magsjuk är inte trevligt. Vinterkräksjukan sprider sig med en rasande fart över Sverige nu, och är kraftigare en tidligare år, hoppas det inte är den du har råkat ut för.
Krya på dig !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Linda & Nova

Linda & Nova

22 december 2009 18:29

Tack för det fina julkortet!!
Önskar er en God jul och Ett gott Nytt år!
Kramar från oss

http://runezzazanovaadelle.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards