Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Nytt År

Av Madde - 6 januari 2010 21:41


Årets första inlägg blir med massor av bilder på Clazzic

Tusen tack Anna   



Nyår firade jag hemma med god mat tillsammans med Tomas och Evelina

Jimmie och Jennie hade fullt upp på annat håll

Raketer och smällare började folk med flera dagar innan

Hoppas att det blir förbud på det eländet.. Stackars djur

Året som gått har vart händelserikt, både bra och dåligt och jag hoppas

att 2010 blir ett riktigt toppen år och att vi får en lång solig sommar!

Är så trött på denna kylan nu brrrrrrr


Önskar alla mina vänner och valpköpare en riktig god fortsättning

på det nya året



En härlig sommar bild

 

Full fart


Jultomten har vart på besök


Clazzic vilar lite


En vacker vinterbild på lill-matte Emma och Clazzic


En rejäl kille som gärna blir kliad på magen




Vackra Clazzic och Kaztor



 
 
Kristin

Kristin

10 januari 2010 16:09

Har förstått det inte funkat så bra att skriva - bra det är ok igen :-). Jag tycker också att det ofta är knixit att skriva. Trist...
Vi har det bra och koliken verkar ha släppt på Maja så nu njuter vi :-) Hoppas allt är bra, kram oss

http://www.bostream.nu/zelma

 
gerty

gerty

14 januari 2010 13:02

God fortsättning, så mycke fina hundbilder du visar, ha det bra

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

14 januari 2010 21:11

Fina bilder, men badbilden känns lite avläget nu... brrrr! Hoppas ni har det bra i kylan

Kramen

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards