Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Åååå hej va de' går

Av Madde - 31 januari 2010 20:50


Har haft fullt upp sista veckan så jag har knappt hunnit vart vid datorn alls

Mamma fick ju en större lägenhet i huset brevid oss så

det har packats, städads osv.. Började köra grejer i fredags och det

sista blev kört nu ikväll (mamma samlar saker värre än mej)


Jag halkade givetvis i fredags och sträckte mej eller nått i axeln   

Ont gör det men det går väl över..


Imorgon ska vi städa det sista och sen ska jag hem och hjälpa Jennie

att måla om i hennes rum också ska Jimmie flytta hem igen snart

så jag har att göra några dagar till


Bjuder på 2 fina bilder på Jennie från i sommras


Mammas fina tös


tungan rätt i mun




 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

1 februari 2010 22:26

Blir riktig förvånat varje gång det har kommit något nytt här, kollar flera gånger varje dag. Flytta feja och dona är litt av en pers, tur för mamma att hon får hjälp.
Så söt Jennie är, vem är hon lik tro ? Hoppas det onda i armen snart försvinner, skall du måla och dona så blir det jobbigt annars.
Tjolahopp !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

3 februari 2010 23:09

Hoppas din sträckning börjar ge med sej.
Härliga somriga bilder av tjejjen, så söt!

Kramar från oss alla

http://www.eklovenskennel.se

 
kim

kim

6 februari 2010 20:09

Nu har jag fixat en ny blogg. Har inte hunnit så långt på den, utan mer måste fixas först. Får se när jag börjar skriva. Men här är iallafall adressen: whispersinthewind.bloggplatsen.se

http://jjjlover.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards