Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Snö, snö och mera snö

Av Madde - 22 februari 2010 19:53


Ska som vanligt klaga på all snö och kylan   

Skulle ju ha vart på 50-årskalas i lördags men det blev inget av med det

bara onödigt att ge sej ut på vägen i den stormen


Fördelen med snön är att det blir vackra bilder på hundarna

Bjuder på bilder på Runezzaz Cmirnoff-Cnockout "Bonzo"

och ett på Runezzaz Anova Adelle "Nova"


Bonzo njuter


Bonzo


Bonzo


Bonzo


Ja just det... Snö! Knappt man ser Nova





 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

22 februari 2010 20:17

Härliga vinterbilder på hundarna, oj så mycket snö sedan, det syns på bilden med Nova. Bernrar är helt snötokiga hehehe, så även jag.
Ha det gôtt i myssoffan framför TVn.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Linda och en knappt synlig Nova...

Linda och en knappt synlig Nova...

24 februari 2010 19:36

Nu börjar även vi snövana norrlänningar känna att det får ta och räcka med snö för detta år. Hörde idag att det skulle komma mer i helgen. Antar att vi inte ens kommer se Novas huvud då på ett tag ;) Ha det fint!! Kram!!!

http://runezzazanovaadelle.se

 
Anki

Anki

25 februari 2010 21:47

Hejsan Madde!!
å vilka fina kort på hundarna, jättefina hundar, å vad roligt, hoppas allt är bra med dej o de dina, ja visst har vi mycket snö, jag är så trött på denna vinter och allt snö , så hälften vore nog...
men men vi går mot vår, och det ska bli underbart, men ibland funderar jag, tror du snön ligger kvar till midsommar (-:
tänk innan allt är borta, och vet du vad, jag sätte sockerärtor en dag, planterade i krukor med plastpåse över, oh shit...växer de så här fort så kan vi skörda till påsk (-:
inte fel att sitta vid köksbordet och norpa sockerärtor från fönsterhyllan, för om man tittar ut så tror jag inte jag kommer fram till växthusen på ett tag (-:
ha de gott kram Anki

http://www.bernerhagen.se

 
Marianne

Marianne

2 mars 2010 14:49

Härliga vinterbilder. Men trots att det är vackert med snö så längtar jag efter töväder.
ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

2 mars 2010 19:29

Har du snöat in på riktigt, h'mm, inget nytt under solen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards