Runezzaz Blandade Blogg

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Madde - 9 november 2010 17:08



Börjar med att Cizzi's valpar nu är 7 veckor

Dom ser kanon fina ut allihopa

Tikarna är tingade men det finns några hanar kvar

"Kan ju lova att jag är sugen"

Massor med nya bilder finns på

Caspario Kennel




**********


Så var det då min otursdag....

Det började med att jag missade bussen in till Karlstad där jag hade ett möte

Skynda mig hem för att ringa och meddela att jag inte kom

Sen skulle jag gå ner och handla, det har kommit en del snö så jag var duktig

och tog på mej mina gamla vinterskor.. Kände i affären att dom skavde lite

Dags att betala. INGEN PLÅNBOK....

springer hem och hämtar den och tillbaka ner till affären och nu börjar det göra riktigt ont men betalade och gick hem.. Har 2 fina blåsor på mina hälar

Skulle göra Lasagne men tappade kartongen med plattorna i så dom blev

små bitar... Nu står iaf min Lasagne/Lasagnette i ungnen och jag hoppas

verkligen att inte den exploderar och att maten blir ätbar


*Klickbara bilder på Knixen*


    





Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards