Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

My Dog

Av Madde - 14 januari 2011 10:04



Har knappt suttit vid datorn sista tiden, haft ganska fullt upp

och förhoppningsvis mycket på gång   

Min vän Jeanette var här en kväll med sin dator, hon ska göra en hemsida

så vi satt med Front Page.. Såååå kul men otroligt vad mycket man glömt

Vi satt hela dagen och kvällen, ramar, bakrunder

och hur va det nu man gjorde tabellbakrunder...

Hehehe påminde lite om när jag och Ruth skulle lära oss detta


******

My Dog har vart och tre av mina avkommor ställdes ut.

Första dagens resultat:

SE UCH Runezzaz Amazing Wind CHKK 2 CK Reserv i BTKL

Runezzaz Akira Queen BKL 1.2 CK

Runezzaz Chima-California BKL 2


Andra dagens resultat:

SE UCH Runezzaz Amazing Wind CHKK 3 CK

Runezzaz Akira Queen BKL 1.1 CK


Lite bilder från helgen på Akira


        





 
 
Pernilla, Akira och Filou

Pernilla, Akira och Filou

14 januari 2011 15:07

Va roligt att ni satt o lekte med Frontpage.. kanske får du lite sug efter att ha hemsida igen? finns ju en del gratis siter, så man behöver ju inte lägga pengar på att ha en hemsia, och det e ju roligt tidsfördriv att sitta o leka med ibland.

Nästan så det blev tillrekligt med hundar för en uppfödarklass i helgen, hade inte det varit roligt.. iaf en gång? :)

http://www.akiraqueen.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards