Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Glest mellan inläggen

Av Madde - 10 april 2011 17:47


Har vart dålig på att skriva i bloggen nu ett tag men det är så mycket annat nu

Mycket möten med Af, läkare, kurator mm

Hade ett bra möte med min kurator i fredags, dom ska starta en terapi grupp

för vuxna med ADHD som redan påbörjat behandling med mediciner nu i höst

Det blir inriktat på KBT och Mindfulness behandling och mycket om stresshantering,

bristande självkänsla, känslohantering mm

Hoppas verkligen att jag får komma med i denna gruppen

Ska till Af på tisdag och prata lite om arbetsprövning igen


Till veckan så får jag förhoppningsvis hem min träningscykel och så

ska jag köpa mej en balansbräda för att träna upp mina benhinnor

  


Har stulit några foton från Pernilla igen

Hon och Filou har vart på inoff. idag och slutade som BIR och BIG 2:a

GRATTIS GRATTIS


 Ramatuelle van't Rijkenspark "Filou"


Filou, Pernilla och Akira


Filou och Akira


AP SEVCH Runezzaz Akira Queen "Akira"    




 
 
Heidi

Heidi

19 april 2011 19:24

GOD PÅSKE til deg, Madde:)

http://www.caspario.com

 
Pernilla, Akira och Filou

Pernilla, Akira och Filou

20 april 2011 17:25

sicka fiiina vovvar du har i bloggen :) Nu blir det dock inga nya bilder på Akira på ett tag.. :( hon har förvandlats till en grosser under loppat av bara några dagara...

http://www,akiraqueen.com

 
Carina, Boris och Gänget

Carina, Boris och Gänget

21 april 2011 21:22

Önskar dej en riktigt skön och varm Påsk!

Kram från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards