Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Lite bilder

Av Madde - 10 juni 2011 16:00


Har vart dålig på att blogga nu igen men har faktiskt inte haft på datorn

så mycket pga åskan som vart

Idag har jag uppdaterat hemsidan med lite nya bilder

Runezzaz Kennel


Rasspecialen i Karlskoga var förra helgen och självklart missade jag det

men här är iaf en bild som jag fått av Pernilla


Runezzaz Akillez Armando "Junior, Akira Queen "Akira" och Amazing Wind "Zelma"


Mer bilder finns på hemsidan


~~~~~~~~


I helgen var även pappa iväg på flygresan som han fick av oss i 60-års present

Flyg från Karlstad över Arvika och Älgå där pappa är uppväxt

och vi barn alltid var på sommrarna när vi var små.

Idag är det sålt till goda vänner och grannar till farmor

Med på flyget var givetvis farmor och min farbror Peter


*Klickbara bilder*


     


 
 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

12 juni 2011 13:50

Rolig present din far fick! Det måste ha varit en upplevelse!

Fina bilder på Runezzaz fina och duktiga vovvar!

Kramar från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 juni 2011 09:38

Fina hundar fotat mot det blåa vattnet. Det var länge sedan jag var i Karlskoga, men det var alltid en trevlig utställning.
Så kul att få en sådan present som din pappa fick, säkert en stor upplevelse för din farmor också. Ett fint flygfoto.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards