Runezzaz Blandade Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Madde - 9 februari 2011 09:20


Ja det är bara förnamnet men jag har haft det trevligt

I måndags träffade jag Pernilla och Filou, Pernilla kom även igår

så vi har shoppat lite och fikat i Mölndals centrum


Tomas och jag hade en liten "picknick" på måndag kvällen

Vi lade ut en handduk på golvet och myste med lite kyckling och sallad

Det finns inget bord på hotellrummet men som sagt så var det mysigt   


Stina, Mia och hennes 4 veckors söta bebis hämtade mig igår för ett besök

hos Ruth och Arne i Lerum :) Verkligen jätte kul att träffa dom igen

Har inte vart där på 4 år.... åren går fort

Har sovit väldigt dåligt dessa nätter så när jag kom hem till Ruth så höll jag

nästan på att somna, hos henne är man alltid avslappnad

och det kändes nästan som att jag kommit hem

får nog sova hos henne nästa gång ist för på hotell  


Idag blir det hemfärd för min del, Tomas åker hem imorgon

Ska bli skönt att få komma hem till katterna och att få sova i min egen säng

  


Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards