Runezzaz Blandade Blogg

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Madde - 13 maj 2011 13:38


Ja denna veckan har det vart fullt upp

I söndags så gick min fula lagning på min framtand av..

Ni som sett mej vet att ju hur hemsk den såg ut

Så i måndags var jag till tandläkaren  vilket jag är oerhört rädd för men

hon jag var hos var otroligt duktig och förstående och efter ca 2 timmar

så kunde jag gå hem med ett stort leende (vilket jag annars undviker)


  



Tisdag hade jag möte nästan hela dagen

Onsdag var Monica "arbetsterapeuten" här för sista gången för nu har mitt uppföljnings år gått efter utredningen, känns lite vemodigt...

Sen var jag ner till VC för att undersöka en knöl som jag har i armhålan

var ganska nervös inför detta men det är inget farligt utan bara

en inflammerad talg körtel, ska gå tillbaka om det blir en böld och få antibiotika

Igår var det möte igen för nu ska jag ut och arbetspröva

Det är ett litet städföretag som heter Ros och jag tycker det ska bli riktigt kul

och personalen var jätte trevliga

Vi börjar med 3 timmar 1 dag i veckan så torsdag blir första dagen

  


Har uppdaterat min hemsida en hel del också så gör ett besök

Runezzaz Kennel


och skriv gärna några rader i gästboken


  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards