Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Den som spar den har

Av Madde - 2 november 2010 14:38



Var nere i förådet igår och kollade om jag kanske hade

någon jacka som jag inte växt ur   


Hittade min gamla "tror det är ull" jacka som jag bara använt 2 ggr

Ett impulsköp jag gjorde när jag och Amigo skulle på

rasspecial i Sala när han var valp *lol*

Kommer i den med det berömda håret men den är inte riktigt min typ av jacka



Hittade lite cd-skivor med gamla bilder från 2003 och framåt

bla en jätte fin bild på goaste Ruth   

och en del annat smått och gott


Först ut är en bild på Cizzi's "trötta" vildar som nu blivit 6 veckor

Mera bilder finns på

Caspario Kennel


Trötta godingar


Bästa Ruth -03


Vackra Baronezza


Sweety som klättrar, jag och en naken Zelma


   Bus i lövhögen med B-kullen


En vacker bild på Amigo som valp


Inte så vacker bild men detta är typiskt Amigo


Amigo och jag myser


  Älskar denna bilden på Amigo och Baronezza  




 
 
Pernilla, Akira och Filou

Pernilla, Akira och Filou

2 november 2010 20:30

Roligt med nostalgi bilder, konstigt att Sweety va suddig o ur bild på kortet ;) hihi

http://www.akiraqueen.com

 
Ruth

Ruth

2 november 2010 22:28

Hahaha, ja nu har du fyndat i lådor och gömmor. en härlig Duffel för kyliga dagar, den är inne nu i år. Du hittade även ett foto på mig i ditt nostalgi-album, ja du är för go'er.. roligt med lite nostalgi.
Jag har satt in ett foto på en Baronezza-dotter i kväll på min blogg, kika vet'ja !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

3 november 2010 01:44

Roligt med gamla minnen och skoj att hitta Bästa Ruh här :D Fina kort du hitade! Sweety suddig... hm kan inte förstå det!
Fina Baronezza, hennes dotter Ella (snart 10 år) lever fortfarande och är pigg och glad.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards