Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Det blåser storm

Av Madde - 24 maj 2011 10:38


Ja idag blåser det nästan storm.. Brrrr

Ska på möte senare idag och undrar om jag gå eller cykla upp

Det blev ingen arbetsprövning i torsdags.. Af hade inte hunnit få godkänt av facket

men nu är allt klart så att jag kan börja på torsdag iaf


~~~~~~


Igår var det utställning i Hässleholm

Goa Pernilla skicka sms om resultaten

Hennes Ramatuelle v't Rijkenspark "Filou" fick Excellent i Junkl

Kristin och SE UCH AP LP1 Runezzas Amazing Wind "Zelma" 4 Btkl

Carina och Boris, Bernami's Åmirella 10 år och 2 månade CK Bästa Veteran

GRATTIS TILL ER ALLA


*Har som vanligt snott några bilder*


  SE UCH AP LP1 Runezzas Amazing Wind "Zelma"


Ramatuelle v't Rijkenspark

Ramatuelle v't Rijkenspark "Filou" och Pernilla


    Bernami's Åmirella 10 år och 2 månade CK Bästa Veteran


~~~~~~


Har även fått en ny bild på Runezzaz Amaddeuz Rumbler "Zinghas"

och lill matte Lova


 Runezzaz Amaddeuz Rumbler "Zinghas" och lill matte Lova



 
 
Ruth

Ruth

29 maj 2011 15:42

Många fina vovvar och och många lyckligare ägare till dessa. Pernilla är så duktig på att ställa hund, förde fram gamlingen Älla till Bir veteran också, det var extra stort för mig.
Tack för samtalet i dag !
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards