Runezzaz Blandade Blogg

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Vinst :)

Av Madde - 29 maj 2011 15:54


Var med på utlottningen av denna fina layout som Ruth gjort

och för en gångs skull så vann jag

  

Hon har lärt mig det mesta av det jag kan med grafik och vi har haft många, långa

och roliga samtal om detta. Ruth är en människa som jag värdesätter oerhört mycket Hon har alltid ställt upp och funnits till hands i många olika situationer i mitt liv

Min bästa vän och min extra mamma

som jag självklart även ringde till och gratulerade på morsdag


Många kramar till dig Ruth















 
 
Ruth

Ruth

29 maj 2011 16:50

Tack själv för att du fixade bort min reklam på bloggen ännu en gång, niger och kramar om. Tror att en sådan färg har du aldrig haft på din blogg, men det blev ljust och fint i mina ögon, lite somrigt.
Ja många trevliga timmar i telefonen har det blivt både ang. datorn och annars också genom åren, du har även flitigt besökt mig med, vi har något speciellt till sammans efter alla år. Nätet och hundar är ett fantastiskt set att lära känna varandra på och många goda vänner har man fått den vägen.
Grattis på morsdag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Madde

31 maj 2011 12:13

Tack för vinsten :) Ja du har verkligen vart en klippa för mig på många plan genom åren, är glad över att vi fann varandra!
Kram

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

30 maj 2011 00:23

Åhhh! Så fin den nya layouten blev! Lyckans ost som vann den!
Visst är väl Ruth den snällaste som finns?!!!

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

Madde

31 maj 2011 12:15

Ja Ruth är en människa man värdesätter, det är även du Carina! Vi har också alltid stöttat varandra.
Kram

 
Monica

Monica

30 maj 2011 14:03

Grattis till vinsten! Ruth hjälper mej med min layout på min blogg,hon är så duktig.Hon är en sann vän och en mycket trevlig människa.Henne ska vi vara rädda om.

Ha en bra dag!

http://violett.bloggplatsen.se

Madde

31 maj 2011 12:10

Ja Ruth är duktig och en oerhört varmhjärtad och generös person :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 oktober 2014 17:30

  BLOGGEN ANVÄNDS INTE LÄNGRE JAG HÄNVISAR TILL HEMSIDAN OCH FACEBOOK www.runezzaz.se https://www.facebook.com/Runezzaz         ...

Av Madde - 21 december 2013 11:00


Tiden går så fort, Lill-fis "Debbie" är redan 6 månader Kajsa är i höglöp och jätte kär i Biggi i brist på annat och om några dagar är det tvärtom Har hittat en underbar hane till Kajsa som jag ska få använda till våren En chans jag absolut int...

Av Madde - 8 juli 2013 10:47

       Idag fyller min älskade Biggi 1 år                      ...

Av Madde - 6 juli 2013 21:34

Idag är Debbie 2 veckor En riktig liten tjockis med en vikt på 362 gram idag                                     ...

Av Madde - 30 juni 2013 11:43

  Tiden går fort, lilla Debbie är blev redan 1 vecka gammal igår och växer och frodas, hon vägde igår 225 gram och är en liten tjockis Kajsa är en duktig mamma och sköter om henne utan problem   Biggi är väldigt fundersam och nyfiken på vad...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards