Runezzaz Blandade Blogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde - 30 oktober 2011 11:01


Pernilla och Akira har vart och tävlat i rally lydnad igen och fått ännu en ny titel

AP SE VCH RLD N RLD F Runezzaz Akira Queen


GRATTIS till er båda

  


Fick lite bilder från tävlingen

Foto: Cinzia lundgren


       



Av Madde - 15 oktober 2011 11:45


Dom sista 2 veckorna är nog dom värsta jag vart med om

Önskar inte ens min värsta fiende detta


Var iaf in på lungröntgen i onsdags och bilderna såg bra ut

var ner till VC och lämnade nya blodprover och åkte på en rejäl magsjuka

Allt på en gång.... Men nu börjar jag äntligen piggna till lite

Är fortfarande genom förkyld och slemmig men på bättringsvägen


Bjuder på en bild som jag "snott" av Pernilla



En vacker höstbild på Akira och Filou




Av Madde - 7 oktober 2011 17:20


Har som vanligt inte bloggat på länge men denna veckan har jag

verkligen vart sjuk.. Det började i söndags men jag hade vart ute på kalas

under lördagen så det var först på kvällen som jag förstog att jag

inte bara var "bakis" Hade världens frossa under natten och en hemsk hosta,

detta fortsatte även på måndagen och då började jag bli lite skraj,

för så här sjuk har jag aldrig vart förut

Ringde till VC på tisdag men dit fick jag inte komma för dom var så överbelastade

och kunde inte ta emot "vanliga" förkylningar sa sköterskan

       

Ringde igen igår "torsdag" och då svararde en annan sköterska och jag fick

komma ner direkt, först in till lab, sen in till läkaren

och det visade sig att jag har kraftig lunginflammation

Så nog var det mer än en "vanlig" förkylning.

Har fått stark antibiotika och hostmedicin och till veckan blir det lungröntgen

 


Önskar er alla en trevlig helg




Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Översätt bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards